seo

سئو و خدمات افزایش بازدید

سئو سایت

بهینه سازی و سئو سایت

لازمه رونق هر کسب و کاری پس از طراحی سایت، دریافت خدمات سئو سایت در موتورهای جستجو جهت افزایش بازدید سایت و دیده شدن توسط مخاطبان است. از آنجا که عمده کاربران از موتور جستجوی گوگل برای یافتن سایت مد نظر خود استفاده می کنند، مهمترین ابزار ارگانیک برای جلب بازدید کننده، بهبود سئو وب سایت جهت افزایش رتبه و بازدید وب سایت و بالا آمدن در صفحه اول نتایج جستجو گوگل است.

برندینگ مناسب توام با افزایش بازدید سایت و بهبود سئو رتبه و رنک الکسا، ورود بازدید کنندگان و تبدیل آنها به مشتریان و در نتیجه رونق بیشتر کسب و کار را رقم میزند. اگر به دنبال توسعه کسب و کارتان از طریق فروش اینترنتی و با کمترین هزینه و بازدهی بالا هستید، بهره‌گیری از خدمات سئو حرفه ای متخصصین بازاریابی اینترنتی وب رمز در بهینه سازی و سئو وب سایت، انتخابی هوشمندانه  در جهت بهبود رتبه الکسا و ورودی گوگل بیشتر برای سایت و وبلاگ شماست. لازم به ذکر است در پروژه های طراحی وب سایت  ، علاوه بر ارائه مشاوره رایگان سئو، آخرین متد و ابزارهای آنالیز و تحلیل سئو وب سایت به‌صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که شروع بسیار خوبی جهت افزایش بازدید واقعی و انجام سئو حرفه‌ای می باشد.

بهینه سازی سئو وبسایت

سئو وب سایت

بهینه­ سازی یک موتور جستجو (SEO) توانایی به دست آوردن رتبه­ بندی بالا در صفحات موتورهای جستجو مانند  google و yahoo است. از آنجا که سرچ کردن یکی از پرکاربرد­ترین راه­هایی است که اشخاص به کمک آن سوالات و خواسته‌­های خود را به صورت آنلاین جست و جو می­کنند، سایت­‌هایی که در موتورهای جست و جو در پاسخ به این نیاز­ها ارائه می­‌شود اگر رتبه­بندی بالاتری در این صفحات داشته باشد، می‌­تواند منجر به افزایش بازدید سایت شود بنابراین داشتن علم سئو وب سایت بسیار مهم است و می‌­توان از خدمات سایت همیار  که توسط متخصصین ارائه می­‌شود استفاده کرد.

 

اصل کار یک موتور جستجو مانند یک دستگاه پاسخ ­گویی است. موتورهای جست و جو میلیاردها قطعه محتوا را جست و جو کرده و هزاران عامل را ارزیابی می‌کنند تا مشخص کنند کدام محتوا به احتمال زیاد به سوال شما پاسخ می‌‌­دهد. روال کار موتورهای جستجو به این شکل است که همه این کارها را با جست و جو، یافتن و سپس فهرست ­بندی تمام محتواهای یافت شده در اینترنت به فرآیندی به نام “خزیدن و شاخص گذاری” انجام می‌دهند و سپس آن را با توجه به تناسب با پرس و جو در فرآیندی که از آن با عنوان “رتبه ­بندی” یاد می‌کنیم برای ما نشان می‌دهد.

سئو سایت

 

 

مزایای سئو

یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های بازاریابی آنلاین بهینه کردن موتورهای جست و جو است، زیرا سرچ کردن در این موتورهای جست و جو یکی از اصلی‌ترین روش‌های جست و جو در وب سایت‌ها به وسیله کاربران اینترنت است. برای تمامی وب سایت‌ها، ترافیک بازدید که از موتورهای جستجو صورت می‌گیرد قسمت اعظم ترافیک از کل بازدید سایت‌ها را شامل می‌شود. نتایج جستجوی کاربران در غالب  در یک لیست به ترتیب به کاربران نشان داده می‌شود و هر چه یک سایت جز سایت‌های بالاتر باشد می‌تواند بازدید کننده بیشتری را به خود جذب کند. تعداد بسیار کمی از افرادی که در اینترنت سرچ می‌کنند به صفحات بعدی برای یافتن پاسخ خود می‌روند.  بر این اساس کوچک‌ترین پیشرفت در رتبه‌بندی موتورهای جستجو می‌تواند باعث افزایش بازدید وب سایت شود. به همین دلیل است که بحث سئو وب سایت بسیار مهم است و هزینه سئو سایت به راحتی پس از مدتی با افزایش بازدید کنندگان باز می‌گردد.

مزایای سئو

چرا سئو سایت مهم است

سایت‌هایی که در لیست جست و جو‌های عادی قرار می‌گیرند از دید کاربران بسیار با ارزش‌تر از سایت‌هایی است که هزینه‌های گزاف برای تبلیغات به موتور‌های جست و جو پرداخت می‌کنند و نرخ کلیک بالاتری را دریافت می‌کنند. می‌توان گفت از کل جست و جو‌های ایالات متحده امریکا فقط 2.8 درصد روی سایت‌هایی با تبلیغات پولی کلیک شده است و این نشان دهنده این است که سئو وب سایت بسیار مهم‌تر از تبلیغات است. به طور مثال سایت‌های فروشگاهی که با تبلیغات در بالای لیست جست و جو نمایش داده می‌شود از دید کاربران نسبت به سایت‌هایی که از سئو وب سایت فروشگاهی مناسبی برخوردارند و در بالای لیست قرار می‌گیرند اعتبار کمتری دارند.

خدمات سئو یکی از مهم‌ترین خدمات بازاریابی آنلاین است که اگر به درستی انجام شود، می‌تواند به مرور افزایش سود بیش از اندازه داشته باشد و  را به راحتی بر می‌‌گرداند. یکی از مهم‌ترین خدمات سئو  مربوط به سایت‌های فروشگاهی است که با استفاده از بهینه‌سازی در سئو سایت فروشگاهی می‌توان به افزایش فروش سایت کمک کرد.

اگر محتوای جامعی ارائه شود و به کلمات کلیدی به درستی و به جا اشاره شود، بازدید سایت می‌تواند با گذشت زمان به طرز چشم‌گیری افزایش داشته باشد، ولی برای استفاده از تبلیغات برای جذب مخاطب باید به طور دائم هزینه را به تبلیغات اختصاص داد. الگوریتم‌های موتورهای جستجو  بسیار هوشمندانه و جامع هستند، اما نیازمند تلاش ما برای طراحی سایت‌های بی عیب و نقص هستند. بهینه‌سازی سایت شما با ارائه اطلاعات بهتر به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا محتوا شما به درستی شاخص‌ سازی شود و در نتایج رتبه‌های اول جستجو نمایش داده شود.

روال کار بهینه سازی موتور های جست و جو

موتورهای جستجو مانند Google از الگوریتم‌ها یا مجموعه‌ای از قوانین برای تعیین اینکه چه صفحاتی را برای هر سرچ مشخص نشان دهند استفاده می‌کنند. این الگوریتم‌ها بسیار پیچیده و تکامل یافته‌اند و صدها یا حتی هزاران عامل مختلف رتبه‌بندی را برای تعیین رتبه سایت مشخص می‌کند. با این وجود، سه معیار اصلی وجود دارد که موتورهای جستجو برای تعیین کیفیت سایت و نحوه رتبه‌بندی آن ارزیابی می‌کنند:

پیوندها (links)لینک از وب سایت‌های دیگر نقش اساسی در تعیین رتبه‌بندی یک سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو دارند. به همین دلیل، لینک‌ها می‌تواند به عنوان رأی با کیفیت از وب سایت‌های دیگر تلقی شود، زیرا صاحبان وب سایت بعید است به سایت‌های بی‌کیفیت لینک دهند. سایت‌هایی که از بسیاری از سایت‌های دیگر پیوند می‌گیرند از نظر موتورهای جستجو دارای اع

بهینه سازی موتورهای جست جو

تبار به نامPageRank  در گوگل می‌شوند، خصوصاً اگر سایت‌هایی که به آن‌ها پیوند می‌دهند خود معتبر باشند.

 

محتوا (Content): موتورهای جستجو علاوه بر اینکه به پیوندها نگاه می‌کنند، محتوا یک صفحه وب را نیز تجزیه و تحلیل می‌کنند تا تعیین کنند که آیا برای هر گونه جستجوی خاص مرتبط است یا نه. بخش عمده از سئو و در ایجاد محتوایی است که متناس

ب با کلمات کلیدی مورد نظر کاربران موتورهای جستجو ایجاد شده است.

ساختار صفحه (Page Structure): سومین مولفه اصلی سئو وب ، ساختار صفحه است. نحوه طراحی یک سایت می‌تواند بر ارزیابی سایت به شدت تاثیر مثبت یا منفی به گذارد و این موضوع کاملاً به توانایی طراح سایت وابسته است. درج کلمات کلیدی مرتبط در عنوان، آدرس صفحه و تیترهای صفحه، اقداماتی است که دارندگان سایت می‌توانند برای ارتقا بازدید سایت خود انجام دهند. فرآیند بهینه‌سازی موتورهای جستجو شامل بهینه‌سازی هر یک از این مولفه‌های اصلی الگوریتم‌های موتور جستجو برای رتبه‌ بندی بالاتر در نتایج جستجو است.

 

 

تکنیک های بهینه سازی موتورهای جستجو

درک نحوه کار موتورهای جستجو تنها اولین مرحله از روند ارتقا سئو سایت برای بهبود رتبه‌بندی جستجوی سایت است. در واقع بهبود رتبه سایت شامل استفاده از تکنیک‌های مختلف سئو برای بهینه‌سازی سایت است: کلمات کلیدی: کلمات کلیدی اغلب نقطه شروع سئو وب سایت است و شامل بررسی این است که سایت در حال حاضر برای چه کلمات کلیدی رتبه‌بندی می‌شود، رقبا از چه کلمات کلیدی استفاده می‌کنند و کلمات کلیدی که دیگر مشتریان بالقوه به دنبال آن هستند چه چیزی است. شناسایی اصطلاحاتی که جستجوگران در جستجوی Google و سایر موتورهای جستجو به کار می‌برند و جست و جو می‌کنند، کمک بزرگی برای این است که چه طور محتوا موجود را بهینه کنیم و چه محتواهایی را باید تولید کنیم.

ارتقا سئو سایت

محتوا قوی، وب سایت موفق: مرحله اول برای داشتن محتوا قوی شناسایی کلمات کلیدی بالقوه است، این امر می‌تواند برای محتوا فعلی باشد یا برای ایجاد محتوا کاملاً جدید باشد. برای موتورهای جست و جو محتوا با کیفیت بسیار اهمیت دارد و الگوریتم‌های این موتور‌ها بر اساس همین اصول طراحی شده است؛ بنابراین داشتن یک سایت موفق نیازمند محتوا یونیک و جذاب است و این چنین محتوایی شانس موفقیت بیشتری دارد. زمانی که محتوا با کیفیت و جذاب ایجاد می‌کنید احتمال به اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی نیز بالا می‌رود و سپس باعث جذب لینک‌های متعدد می‌شود.

ایجاد لینک : از آنجا که پیوندها از وب سایت‌های خارجی (در اصطلاح سئو وب سایت به آن‌ها Back Link گفته می‌شود، یکی از اصلی‌ترین عوامل رتبه‌بندی در گوگل و سایر موتورهای جستجوی است، به دست آوردن Back Link با کیفیت بالا یکی از اهرم‌های اصلی است که سئو کاران برای ارتقا سئو وب سایت دارند. این می‌تواند شامل تبلیغ محتوا خوب، دسترسی به سایر وب سایت‌ها و ایجاد ارتباط با مدیران وب سایت، ارسال وب سایت به دایرکتوری‌های مربوطه و جذب لینک از وب سایت‌های دیگر باشد.

بهینه سازی صفحه: علاوه بر عوامل خارج از صفحه مانند پیوندها، بهبود ساختار واقعی صفحه می‌تواند مزایای فوق العاده‌ای برای سئو  وب سایت داشته باشد و یکی از پارامترهایی است که به طور قطع در اختیار و در کنترل مدیر یک وب سایت است. تکنیک‌های معمول بهینه ‌سازی در صفحه شامل بهینه سازی URL صفحه برای ترکیب کلمات کلیدی، به روزرسانی برچسب عنوان صفحه برای استفاده از عبارات جستجوی مرتبط و استفاده از مشخصه alt برای توصیف تصاویر است. به روز رسانی برچسب‌های متا یک صفحه (مانند برچسب توضیحات متا) نیز می‌تواند مفید باشد (این برچسب‌ها تأثیر مستقیمی بر رتبه‌بندی جستجو ندارند، اما می‌توانند نرخ کلیک را افزایش دهند).

بهینه سازی معماری سایت: پیوندهای خارجی تنها چیزی نیستند که برای سئو اهمیت دارند، پیوندهای داخلی (پیوندهای موجود در داخل وب سایت ) نیز در سئو وب سایت نقش زیادی دارند. بنابراین یک بهینه ساز موتور جستجو می‌تواند سئو سایت را با اطمینان از لینک شدن صفحات کلیدی و استفاده از متن مربوطه در آن پیوندها برای کمک به بهبود ارتباط یک صفحه برای اصطلاحات خاص، بهبود بخشد. ایجاد و نقشه سایت XML همچنین می‌تواند راهی مناسب برای صفحات بزرگ‌تر باشد که به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا تمام صفحات سایت را کشف و جست و جو کنند.

بهینه سازی سایت ورد پرس

جمع بندی

تکامل سریع الگوریتم‌های موتورهای جست و جو برای پاسخگویی بهتر  مخاطبین است و این تکامل باعث شده که تکنیک‌های سئو وب سایت هم نیاز به تغییرات و به روز رسانی داشته باشد. به منظور پیشی گرفتن از رقبا در بازار داغ بازاریابی آنلاین قطعاً باید از توانایی متخصصین در انجام امور ارتقا سئو سایت استفاده کرد و با اعتماد به متخصصین از مزیت‌های بالا رفتن رنکینگ یک سایت در رتبه‌بندی موتورهای جست و جو استفاده کرد. آژانس دیجیتال مارکتینگ اسپاد با ارائه خدمات بازاریابی آنلاین و به خصوص خدمات سئو سایت، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین شکل کسب و کار خود را رشد دهید و به طرز چشم‌گیری مشتریان شما را افزایش خواهد داد. یکی از مهم‌ترین خدمات ارائه شده توسط شرکت سایت همیار پیاده سازی سئو سایت فروشگاهی است. خدمات ارائه شده توسط  تیم ما شامل طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی، خدمات سئو سایت، طراحی اپلیکیشن، طراحی لوگو، تبلیغات و مدیریت پیج‌های اینستاگرام است.  برای اطلاعات بیشتر با پشتیبان در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *